Aplicația MyAccount

Ai toate serviciile într-un singur loc!

Contul tău MyAccount

MyAccount

?

Intră în cont

Nu ai cont MyAccount? Nu e panică,   creează-l acum »

Ce este soluția NetSecurity pentru mobil

NetSecurity este o soluția care protejează conexiunea de date mobile pentru dispozitivele mobile utilizate în rețeaua Telekom.
Altfel spus, îți poți gestiona afacerea de pe telefonul mobil, fără griji legate de siguranța conexiunilor la internet.

Cine poate utiliza soluția Mobile NetSecurity

NetSecurity este disponibilă pentru toți clienții business care au achiziționat serviciile noastre de telecomunicații și care au:

  • dispozitive mobile cu cartele SIM oferite de Telekom
  • nevoie de protecție pentru orice dispozitiv mobil conectat la rețeaua de date Telekom
  • nevoie de protecție anti-malware, anti-phishing, DNS filtering, adică împiedicarea accesului la site-uri sau domenii considerate nesigure

Alege NetSecurity
pentru afacerea ta

MOBILE NETSECURITY

1,5€/lună per SIM

Vreau oferta

Cum instalezi
Mobile NetSecurity

Pentru activarea soluției Mobile NetSecurity, trebuie doar să repornești dispozitivul.

Mobile NetSecurity reprezintă prima linie de protecţie împotriva ameninţărilor online, pentru ca tu să navighezi în siguranță pe internet, în reţeaua de date mobile Telekom.

Beneficiile soluției Mobile NetSecurity

Protecție împotriva amenințărilor informatice

Orice dispozitiv mobil conectat la reţeaua de date Telekom este protejat împotriva amenințărilor online.

Nu necesită instalarea unei aplicații sau a unui software

NetSecurity funcționează la nivelul rețelei Telekom. Nu este nevoie să cumperi echipamente suplimentare sau să modifici anumite setări ale dispozitivului mobil folosit.

Elimină riscurile de pierdere a unor informații confidențiale

Mobile NetSecurity blochează mesaje sau site-uri care par legitime, dar sunt de fapt frauduloase, oferind protecție împotriva tentativelor de fraudă online.

Mobile NetSecurity are la bază tehnologia FORTINET

Protecţie anti-malware

Ai protecţie împotriva viruşilor şi a fişierelor periculoase în timp ce navighezi pe internet, pentru orice dispozitiv mobil conectat la reţeaua de date Telekom. NetSecurity detectează viruşi, spyware şi alte ameninţări similare înainte ca acestea să producă daune.

Protecţie anti-phishing

Ai protecţie împotriva site-urilor false care copiază site-uri legitime cu scopul de a obţine ilicit date cu caracter personal sau informaţii confidenţiale, precum: date bancare, parole, furt de identitate. NetSecurity te atenționează despre tentativele de înşelăciune electronică și elimină riscurile de pierdere a informaţiilor confidenţiale.

DNS filtering

Ai protecţie împotriva site-urilor maliţioase. NetSecurity filtrează conținutul de pe site-uri și bochează accesul către destinaţii dăunătoare – cum ar fi domenii, IP-uri, URL-uri – înainte de a se stabili o conexiune.

Tethering

Ai protecție pentru echipamentele conectate la internet prin intermediul dispozitivului mobil (hotspot) cu conexiune de date de la Telekom. Echipamentele beneficiază de securizare, crescând gradul de protecţie pentru orice utilizator al reţelei de date mobile Telekom.

Citește termenii și condițiile de acordare a serviciului Mobile NetSecurity.

Bine de știut

Cum dezactivez serviciul NetSecurity?

Dacă ai un contract fără perioadă minimă contractuală, poți dezactiva serviciului prin una dintre aceste modalități:

  • Apel la 1933 – gratuit din rețeaua Telekom, cu tarif normal din celelalte rețele
  • E-mail la adresa clientiB2B@telekom.ro
  • Prin contul tău MyAccount
Cum funcționează NetSecurity?

Serviciul oferă protecție împotriva fișierelor și a site-urilor periculoase. În cazul accesării unui fișier periculos sau a unui site înșelător, NetSecurity blochează accesul și te notifică imediat printr-un mesaj de avertizare în pagina respectivă.

Beneficiez de protecție și pe conexiuni WiFi?

Nu, Mobile NetSecurity funcţionează doar când eşti conectat la reţeaua Telekom. Dacă utilizezi dispozitivul conectat la o altă reţea de date mobile sau la o reţea WiFi, chiar şi cu serviciul NetSecurity activat, nu vei fi protejat.

Mobile NetSecurity funcționează și în roaming?

Da, Mobile NetSecurity funcţionează şi în roaming, atâta timp cât eşti conectat la reţeaua mobilă a unui operator. Dacă utilizezi dispozitivul conectat la o reţea WiFi, chiar şi cu serviciul NetSecurity activat, nu vei fi protejat.

Mobile NetSecurity îmi afectează experiența de navigare sau viteza la internet?

Nu, acest serviciu nu influenţează viteza la internet și nici experiența de navigare.

Mobile NetSecurity funcționează și în rețeaua 4G?

Da, funcţionează atât în 4G, cât și în 5G, în reţeaua Telekom.

Dacă doresc să renunț, trebuie să plătesc taxe de reziliere? Există alte costuri asociate?

Pentru contractele fără perioadă minimă contractuală nu există taxe de reziliere. Singurul cost asociat este preţul abonamentului lunar aferent serviciului Mobile NetSecurity.

Pot utiliza serviciul fără conexiune de date mobile la Telekom?

Nu. Mobile NetSecurity funcţionează doar împreună cu conexiunea de date mobile de la Telekom.

Ce se întâmplă dacă nu repornesc dispozitivul mobil?

În acest caz, nu vei fi protejat. Pentru activarea setărilor NetSecurity este necesară repornirea dispozitivului.

 
 
Folosești un browser pentru care nu mai oferim suport. Pentru a vizualiza corect conținutul site-ului telekom.ro, te rugăm să folosești ultimele versiuni a broweserelor Chrome, Firefox, Safari, Opera sau Edge.
Portează-te la Telekom în 3 pași simpli

Introdu câteva detalii ale numărului pe care vrei să-l portezi